Модуль1 Рефлексія
Цей модуль допоміг
мені обдумати власні цілі навчання, а саме:
- Навчитися використовувати ІКТ на уроках хімії для покращення результатів учнів;
 - Використання різних інтернет ресурсів;
 - Вміння створювати блог за структурою;
 - Навчитися створювати навчальні проекти, які дозволять краще залучати учнів до навчального процесу.
 
- Рефлексія 2Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі,а саме :
    Залучення учнів до вирішення проблемних ситуацій та
змістовних задань, будуючи зв’язки зі світом поза класною кімнатою;
    Формування вміння планувати власну діяльність,ефективно
спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та
демонструвати свої знання та вміння;
    Розглядати предмет 
вивчення не окремо, а цілісно посилюючи мотивацію до навчання, зокрема використовуючи
інформаційні технології;
    Формування почуття відповідальності за виконану
роботу,сприяння розвитку творчого підходу до виконання завдань,що дає змогу
досягти поставленої мети – оволодіти знаннями та творчо їх використовувати у
своїй практичній діяльності.Учень, який навчається за допомогою ІКТ, формує необхідні в сучасному світі навички ХХІ століття:
      
Вміти швидко та ефективно шукати
інформацію, критично її оцінювати;
      
Використовувати комп’ютерні
технології як інструмент для досліджень, спілкування;
      
Визначати проблеми та креативно
їх розв’язувати, знаходити інформацію необхідну для реалізації своєї мети;
      
Застосовувати свої знання в
реальних життєвих ситуаціях;
      
Активно діяти, не боятися
помилок, реалізовувати проекти;
      
Бути здатним навчатися самостійно
та адаптуватися до умов навчання в інших культурах та суспільствах;Модуль 4 Рефлексія 
Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме: 
- можливість відмічати те, що учні вже знають, що хочуть дізнатися, і нарешті те, що вони вже дізналися, і що ще потрібно дізнатися.
 - ефективно використовувати ІКТ технологій для підтримки та оцінювання навчального процесу.
 - спонукання учнів до самоспрямування у навчанні та співробітництві;
 - як краще залучити учнів до процесу оцінювання.
 
Комментариев нет:
Отправить комментарий