Дати
дітям радість праці, радість успіху в навчанні,
збудити в їхніх серцях почуття
гордості, власної гідності —
це перша заповідь виховання. У наших школах не
повинно
бути нещасливих дітей, душу яких гнітить думка,
що вони ні на що не
здібні. Успіх у навчанні — єдине джерело
внутрішніх сил дитини, які породжують
енергію
для переборення труднощів, бажання вчитися.
В.
0. Сухомлинський
Працюючи над проблемою розвитку інтересу школярів до вивчення хімії,пізнавальної активності учнів, широко використовую педагогічні ідеї Василя Сухомлинського. Особливу увагу приділяю впровадженню ефективних форм і методів формування творчих здібностей учнів. Науковість, чіткість визначеної
мети й завдань, логічна послідовність і завершеність притаманні моїм урокам.
Враховуючи вікові особливості учнів, специфіку навчального матеріалу,я обґрунтовано обираю форми методи і прийоми проведення занять, реалізую можливості емоційного сприйняття хімії. Новаторські підходи Сухомлинського до організації навчально-виховного процесу, які використовую у своїй роботі:
гуманістична, творчо-розвивальна спрямованість навчально-виховного
процесу;
забезпечення оптимальних умов для розвитку потенційних
інтелектуальних можливостейкожного учня;
розвиток творчих здібностей і обдарувань учнів на уроках та в позаурочній
роботі;
організація дослідницької діяльності учнів;
пошук, розробка та впровадження ефективних технологій, інтерактивних
методів навчанняі виховання.
Конспект уроку з хімії для 11 класу на тему:”Білки як високомолекулярні сполуки. Основні амінокислоти , що беруть участь в утворенні білків. Рівні структурної організації білків. Властивості білків : гідроліз, денатурація, кольорові реакції.”
Відео про білки
Відео про білки
Комментариев нет:
Отправить комментарий