Мої публікації

                  Дати дітям радість праці, радість успіху в навчанні, 
збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності — 
це перша заповідь виховання. У наших шко­лах не повинно 
бути нещасливих дітей, душу яких гнітить думка, 
що вони ні на що не здібні. Успіх у на­вчанні — єдине джерело 
внутрішніх сил дитини, які породжують енергію 
для переборення труднощів, ба­жання вчитися.
В. 0. Сухомлинський

 Працюючи над проблемою розвитку інтересу школярів до вивчення хімії,пізнавальної активності учнів, широко використовую педагогічні ідеї Василя Сухомлинського. Особливу увагу приділяю впровадженню ефективних форм і методів формування творчих здібностей учнів. Науковість, чіткість визначеної
мети й завдань, логічна послідовність і завершеність притаманні моїм урокам.
Враховуючи вікові особливості учнів, специфіку навчального матеріалу,я обґрунтовано обираю форми методи і прийоми проведення занять, реалізую можливості  емоційного  сприйняття  хімії.  Новаторські  підходи Сухомлинського до організації навчально-виховного процесу, які використовую у своїй роботі:
 гуманістична, творчо-розвивальна спрямованість навчально-виховного
процесу;
 забезпечення  оптимальних  умов  для  розвитку  потенційних
інтелектуальних можливостейкожного учня;
 розвиток творчих здібностей і обдарувань учнів на уроках та в позаурочній
роботі;
 організація дослідницької діяльності учнів;
 пошук, розробка та впровадження ефективних технологій, інтерактивних
методів навчанняі виховання.                  



Дидактичний матеріал з хімії для учнів 7 класу.



Розробка уроку "Періодичний закон і Періодична система хімічних елементів Д. Менделєєва" з хімії у 8-му класі

Розробка уроку "Оксиди, їх класифікація,склад, номенклатура" з хімії у 8-му класі




  Завдання для роботи в групах можуть бути різними та однаковими, але вони повинні спонукати учнів до ініціативи, творчості, самореалізації та бути спрямованими на вирішення поставленої проблеми.Цілком справедливо В.О.Сухомлинський зауважує: «Дайте дитині радість розумової праці, радість успіху у навчанні».На уроках хімії  вчитель складає завдання для самостійних і контрольних робіт за різними ступенями складності, що дає можливість учням реалізувати себе на уроці




Комментариев нет:

Отправить комментарий