Педагогічне кредо:
Вчитися новому і не стояти на місці!
Рецепт вчительської молодості:
Рецепт вчительської молодості:
Систематично
вживай: бальзам мудрості,
коктейль творчості, каву бадьорості,
відвар пунктуальності, настрій
терпимості, екстракт
людяності.
Виконуй
все це ретельно і будеш вічно молодим, ВЧИТЕЛЮ
Рецепт вчительського щастя
Візьміть чашу терпіння,
Налийте туди повне серце любові,
Вкиньте дві пригорщі щедрості,
Хлюпніть туди ж гумору,
Посипте добром,
Додайте якомога більше віри,
І все це добре перемішайте.
Потім намажте на шматок відпущеного вам життя
І пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху.
Освіта:
Вища. Закінчила Кіровоградський державний педагогічний університет ім. Винниченка
Спеціальність:
Педагогіка і методика середнтої освіти. Хімія.
Кваліфікація:
Учитель хімії, біології, основ екології та безпеки життєдіяльності основної та старшої школи.
Кваліфікаційна категорія:
учитель вищої категорії
Педагогічне звання:
Старший вчитель
Стаж роботи:
22 роки (на 2017 рік)
Місце роботи:
Вершино - Кам'янський навчально - виховний комплекс " Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад"
Методична проблема, над якою працюю:
Використання ІКТ на уроках хімії - засіб розвитку пізнавальної активності учнів
"Щоб реалізувати свої мрії в реальний успіх, ви повинні працювати, працювати багато, наполегливо, постійно - це шлях до вдосконалення і максимального результату" Джон Паттерсон
"Неможливо дати іншому те, чого не маєш сам. так не може виховувати та навчати інших той, хто сам не є розвиненим" А. Дістерверг
Творчий портрет вчителя, хімічною мовою
Хімія одна із найцікавіших і в той же час найскладніших наук для вивчення її учнями. Тому як вчитель хімії знаходжусь у постійному пошуку нових методів, засобів, форм, технологій, які зацікавили б учнів та залучили до активного вивчення цікавої хімічної науки. У свойї роботі дотримуюся думки, що мудрість полягає не в тому, щоб говорити складно про прості речі, а в тому, щоб зробити складне простим і зрозумілим. Вважаю, що суть роботи з учнями передає прислів'я "Привести коня до водопою може і дитина, але змусити його напитися не підсилу навіть 40 дорослим чоловікам". Моє завадння - зробити так, щоб школярі самі відчули спрагу до знань, і тут мені в пригоді стають як педагогічні, так і особистісні якості.
На мою думку, вчитель повинен бути актором і поетом, дипломатом і мислителем, гравцем і винахідником, психологом і експерементатором, лікарем, а часом просто товаришем. Якщо ти не можеш цього, - "Майстром" у педагогічній справі тобі не стати. Підтвердженням цього є такі слова із притчі: http://srbh.dnepredu.com/en/article/pritcha-pro-garmoniiu.html
"Кожен, хто вміє згуртувати
різними інтересами й може привести
їх до Успіху, - це справжній майстер..."
Якось увечері зібралися разом музичні інструменти: скрипка, саксафон, труба, сопілка й контрабас. І виникла між ними суперечка - хто краще за всіх грає. Кожен інструмент почав виводити свою мелодію, показувати свою майстерність. Але виходила не музика, а жахливі звуки. І чим більше старався кожен із них, тим незрозумілішою й потворнішою виходила мелодія. Але з'явилася людина й одним помахом руки зупинила ці звуки, сказавши: "Друзі, мелодія - це одне ціле. Нехай кожен прислухається до іншого, й ви побачите, що вийде". Людина знову змахнула рукою, і спочатку не сміливо, а потім усе краще залунала мелодія, у якій було чути смуток скрипки, ліричність саксафона, оптимізм труби, ніжність сопілки й величність контрабаса.
Інтсременти грали, із замилуванням стежили за чарівниим помахами рук людини. А мелодія все звучала й звучала, поєднуючи виконавців і слухачів в єдине ціле. Як важливо, щоб оркестром хтось дерегував. Досягнення гармонії можливе лише тоді, коли всі об'єднанні однією метою та спрямовані єдиною волею в єдиному пориві...
Такими майстрами, шановні вчителі, є ми, а інструментами - наші учні. Ми з вами, хочемо того чи ні, є вчителями нового століття, і всі будемо працювати, щоб навчання стало радістю і задоволенням кожної дитини, щоб шкільне життя в якому беруть участь учні й вчителі досягло гармонії.
Переконана, що назвавшись цим іменем - Учитель, людина взяла на себе обов'язок бути зразком для інших, який відкриває глибини людських знань:
навчання перетворює у творчість;
навчання перетворює у творчість;
- складне робить простим;
- розкриває таємниці Всесвіту;
- здивування змінює на розуміння,запалює вогник захоплення предметом.
Перейшовши на хімічну мову, можу порівняти себе з каталізатором, який приводить учнів до вершини знань, полегшуючи їм шлях і пришвидшуючи їхнє розуміння, при цьому виступаю окисником, який підвищує рівень знань учнів, час від часу сама окиснююся сучасною науковою педагогічною та методичною літературою.
За активністю схожа на натрій, оскільки працюю і на уроках, і під час перерв, в позаурочний час і звичайно ж дома. І тому ставлю собі за мету вчитися новому і не стояти на місці.
ХХІ століття - ІКТ технологій. Дистанційне навчання, хмарні технології, набувають сьогодні мега популярності та срімко впроваджуються в освіті. З кожним роком вимоги до ІКТ обізнаності вчителі зростають. Сучасний вчитель повинен:використовувати електронні програми для навчання ( наприклад інструменти Google, Prezi, та інші);
- використовувати у своїй діяльності освітні сервери online;
- мати електронну адресу та сформовані навички працювати з нею ;
- мати власний блог, сайт та регулярно поповнювати їх інформацією;
- проводити дистанційне навчання;
- брати участь у вебінарах, конференціях, майстер - класах та активно розвивати свою ІКТ компетентність.
Учень, який навчається за допомогою ІКТ , формує необхідні в сучасному світі навички ХХІ століття:
- вміти швидко та ефективно шукати інформацію, критично її оцінювати;
- використовувати комп'ютерні технології як інструмент досліджень, спілкування;
- визначати проблеми та креативно їх розв'язувати, знаходити інформацію необхідну для реалізації своєї мети;
- застосовувати свої знання в реальних життєвих ситуаціях;
- активно діяти, не боятися помилок, реалізувати проекти;
- бути здатними навчатися самостійно та адаптуватися до умов навчання в інших культурах та суспільствах.
Тому я подібно кристалу є багатогранною осбистістю: творчою, логічною, допитливою та відповідальною. Кожну грань намагаюся використати у своій роботі з максимальним ефектом, щоб зробити процес навчання цікавим та яскравим.
Постійно вступаю в реакцію обміну з учнями, щиро віддаю їм знання, ділюся досвідом, розумінням світу, від них запозичую енергійність, активність, допитливість.
Часом доводиться виявляти сталеве терпіння та докладати титанічних зусиль, щоб збільшити вихід продукту від теоретично можливого у реакції формування знань, вмінь та навичок у школярів.
Шодня здійснюю процес, який у лабораторії проходить дуже складно, - синтезую з вуглецю штучні алмази. Для цього використовую високий тиск форм, методів і прийомів роботи свого досвіду, як каталізатор додаю любов до свого предмету. У таких умовах через певний час отримую алмази, деякі з яких вражають своєю міцністю, красою та грою світла. Вони - моя гордість, моє натхнення для подальшої роботи. Адже багатство кожного вчителя - його учні, їхні досягенння й таланти.
Досягнення учнів
"Нехай наші учні помиляються, нехай вони сперечаються і не погоджуються з нами, але нехай вони ніколи не будуть байдужими до знань, які дає їм вчитель" В.Ф. Шаталов
Районна олімпіада з хімії
№ | Назва | Рік | Кількість учнів | Результат |
1 | Олімпіада з хімії | 2012 | 5 | Ім- 2 учня, ІІ м- 1 учень |
2 | Олімпіада з хімії | 2013 | 5 | Ім-2 учня, ІІм. - 2 учня, ІІІм- 1 учень |
3 | Олімпіада з хімії | 2014 | 5 | Ім.- 3 учні, ІІм -1 учень, ІІІ м- 1 учень |
4 | Олімпіада з хімії | 2015 | 4 | І м - 2 учня |
5 | Олімпіада з хімії | 2016 | 4 | І м - 1 учень, ІІІ м – 1 м. - учень |
6 | Олімпіада з хімії | 2017 | 5 | І м - 1 учень, ІІ м – 1 учень, ІІІ м – 1 учень |
Комментариев нет:
Отправить комментарий