Педагогічне портфоліо

   

   
 Педагогічне кредо:

 Вчитися новому і не стояти на місці!

Рецепт вчительської молодості:

Систематично вживай: бальзам мудрості, коктейль творчості, каву бадьорості, відвар пунктуальності, настрій терпимості, екстракт
людяності.
Виконуй все це ретельно і будеш  вічно  молодим, ВЧИТЕЛЮ


Рецепт вчительського щастя
Візьміть чашу терпіння,
Налийте туди повне серце любові,
Вкиньте дві пригорщі щедрості,
Хлюпніть туди ж гумору,
Посипте добром,
Додайте якомога більше віри,
І все це добре перемішайте.
Потім намажте на шматок відпущеного вам життя
І пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху.


Освіта:

Вища. Закінчила Кіровоградський державний педагогічний університет ім. Винниченка 

Спеціальність:

Педагогіка і методика середнтої освіти. Хімія.

Кваліфікація:

Учитель хімії, біології, основ екології та безпеки життєдіяльності основної та старшої школи.

Кваліфікаційна категорія:

учитель вищої категорії

Педагогічне звання:

 Старший вчитель

Стаж роботи:

22 роки (на 2017 рік)

Місце роботи:

Вершино - Кам'янський навчально - виховний комплекс " Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад"

Методична проблема, над якою працюю:

Використання ІКТ на уроках хімії - засіб розвитку пізнавальної активності учнів


                    


"Щоб реалізувати свої мрії в реальний успіх, ви повинні працювати, працювати багато, наполегливо, постійно - це шлях до вдосконалення і максимального результату" Джон Паттерсон


"Неможливо дати іншому те, чого не маєш сам. так не може виховувати та навчати інших той, хто сам не є розвиненим" А. Дістерверг


                                   Творчий портрет вчителя, хімічною мовою

    Хімія одна із найцікавіших і в той же час найскладніших наук для вивчення її учнями. Тому як вчитель хімії знаходжусь у постійному пошуку нових методів, засобів, форм, технологій, які зацікавили б учнів та залучили до активного вивчення цікавої хімічної науки. У свойї роботі дотримуюся думки, що мудрість полягає не в тому, щоб говорити складно про прості речі, а в тому, щоб зробити складне простим і зрозумілим. Вважаю, що суть роботи з учнями передає прислів'я "Привести коня до водопою може і дитина, але змусити його напитися не підсилу навіть 40 дорослим чоловікам". Моє завадння - зробити так, щоб школярі самі відчули спрагу до знань, і тут мені в пригоді стають як педагогічні, так і особистісні якості.
     На мою думку, вчитель повинен бути актором і поетом, дипломатом і мислителем, гравцем і винахідником, психологом і експерементатором, лікарем, а часом просто товаришем. Якщо ти не можеш цього, - "Майстром" у педагогічній справі тобі не стати. Підтвердженням цього є такі слова із притчі:  http://srbh.dnepredu.com/en/article/pritcha-pro-garmoniiu.html
    "Кожен, хто вміє згуртувати
навколо себе людей з різними характерами, 
різними інтересами й може привести 
їх до Успіху, - це справжній майстер..."


   Якось увечері зібралися разом музичні інструменти: скрипка, саксафон, труба, сопілка й контрабас. І виникла між ними суперечка - хто краще за всіх грає. Кожен інструмент почав виводити свою мелодію, показувати свою майстерність. Але виходила не музика, а жахливі звуки. І чим більше старався кожен із них, тим незрозумілішою й потворнішою виходила мелодія. Але з'явилася людина й одним помахом руки зупинила ці звуки, сказавши: "Друзі, мелодія - це одне ціле. Нехай кожен прислухається до іншого, й ви побачите, що вийде". Людина знову змахнула рукою, і спочатку не сміливо, а потім усе краще залунала мелодія, у якій було чути смуток скрипки, ліричність саксафона, оптимізм труби, ніжність сопілки й величність контрабаса. 
Інтсременти грали, із замилуванням стежили за чарівниим помахами рук людини. А мелодія все звучала й звучала, поєднуючи виконавців і слухачів в єдине ціле. Як важливо, щоб оркестром хтось дерегував. Досягнення гармонії можливе лише тоді, коли всі об'єднанні однією метою та спрямовані єдиною волею в єдиному пориві... 
Такими майстрами, шановні вчителі, є ми, а інструментами - наші учні. Ми з вами, хочемо того чи ні, є вчителями нового століття, і всі будемо працювати, щоб навчання стало радістю і задоволенням кожної дитини, щоб шкільне життя в  якому беруть участь учні й вчителі досягло гармонії.
Переконана, що назвавшись цим іменем - Учитель, людина взяла на себе обов'язок бути зразком для інших, який відкриває глибини людських знань:
навчання перетворює у творчість;
  • складне робить простим;
  • розкриває таємниці Всесвіту;
  • здивування змінює на розуміння,запалює вогник захоплення предметом.
    Адже  лише той  Учитель, хто живе так, як навчає.
 Перейшовши на хімічну мову, можу порівняти себе з каталізатором, який приводить учнів до вершини знань, полегшуючи їм шлях і пришвидшуючи їхнє розуміння, при цьому виступаю окисником, який підвищує рівень знань учнів, час від часу сама окиснююся сучасною науковою педагогічною та методичною літературою.
За активністю схожа на натрій, оскільки працюю і на уроках, і під час перерв, в позаурочний час і звичайно ж дома. І тому ставлю собі за мету вчитися новому і не стояти на місці.
ХХІ століття - ІКТ технологій. Дистанційне навчання, хмарні технології, набувають сьогодні мега популярності та срімко впроваджуються в освіті. З кожним роком вимоги до ІКТ обізнаності вчителі зростають. Сучасний вчитель повинен:використовувати електронні програми для навчання ( наприклад інструменти Google,  Prezi, та інші);
  • використовувати у своїй діяльності освітні сервери online;
  • мати електронну адресу та сформовані навички працювати з нею ;
  • мати власний блог, сайт та регулярно поповнювати їх інформацією;
  • проводити дистанційне навчання;
  • брати участь у вебінарах, конференціях, майстер - класах та активно розвивати свою ІКТ компетентність.
       Учень, який навчається за допомогою ІКТ , формує необхідні в сучасному світі навички           ХХІ століття:
  •  вміти швидко та ефективно шукати інформацію, критично її оцінювати;
  • використовувати комп'ютерні технології як інструмент   досліджень, спілкування;
  • визначати проблеми та креативно їх розв'язувати, знаходити інформацію необхідну для реалізації своєї мети; 
  • застосовувати свої знання в реальних життєвих ситуаціях;
  • активно діяти, не боятися помилок, реалізувати проекти;
  • бути здатними навчатися самостійно та адаптуватися до умов навчання в інших культурах та суспільствах.
Тому я подібно кристалу є багатогранною осбистістю: творчою, логічною, допитливою та відповідальною. Кожну грань намагаюся використати у своій роботі з максимальним ефектом, щоб зробити процес навчання цікавим та яскравим. 
Постійно вступаю в реакцію обміну з учнями, щиро віддаю їм знання, ділюся досвідом, розумінням світу, від них запозичую енергійність, активність, допитливість. 
Часом доводиться виявляти сталеве терпіння та докладати титанічних зусиль, щоб збільшити вихід продукту від теоретично можливого у реакції формування знань, вмінь та навичок у школярів. 
Шодня здійснюю процес, який у лабораторії проходить дуже складно, - синтезую з вуглецю штучні алмази. Для цього використовую високий тиск форм, методів і прийомів роботи свого досвіду, як каталізатор додаю любов  до свого предмету. У таких умовах через певний час отримую алмази, деякі з яких вражають своєю міцністю, красою та грою світла. Вони - моя гордість, моє натхнення для подальшої роботи. Адже багатство кожного вчителя - його учні, їхні досягенння й таланти.












                         





                              Досягнення учнів


"Нехай наші учні помиляються, нехай вони сперечаються і не погоджуються з нами, але нехай вони ніколи не будуть байдужими до знань, які дає їм вчитель" В.Ф. Шаталов




Районна олімпіада з хімії

НазваРікКількість учнівРезультат
1Олімпіада з хімії20125Ім- 2 учня, ІІ м- 1 учень
2Олімпіада з хімії20135Ім-2 учня, ІІм. - 2 учня, ІІІм- 1 учень
3Олімпіада з хімії20145Ім.- 3 учні, ІІм -1 учень, ІІІ м- 1 учень
4Олімпіада з хімії20154І м - 2 учня
5Олімпіада з хімії20164І м - 1 учень, ІІІ м – 1 м. - учень
6Олімпіада з хімії20175І м - 1 учень, ІІ м – 1 учень, ІІІ м – 1 учень





Комментариев нет:

Отправить комментарий