Intel "Навчання для майбутнього"

Модуль1 Рефлексія
Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання, а саме:
  •      Навчитися використовувати ІКТ на уроках хімії для покращення      результатів учнів;
  •      Використання різних інтернет ресурсів;
  •        Вміння створювати блог за структурою;
  •        Навчитися створювати навчальні проекти, які дозволять краще залучати учнів до навчального процесу.   
  • Рефлексія 2
      Цей  модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі,а саме :
    *    Залучення учнів до вирішення проблемних ситуацій та змістовних задань, будуючи звязки зі світом поза класною кімнатою;
    *    Формування вміння планувати власну діяльність,ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання та вміння;
    *    Розглядати предмет  вивчення не окремо, а цілісно посилюючи мотивацію до навчання, зокрема використовуючи інформаційні технології;
    *    Формування почуття відповідальності за виконану роботу,сприяння розвитку творчого підходу до виконання завдань,що дає змогу досягти поставленої мети – оволодіти знаннями та творчо їх використовувати у своїй практичній діяльності.
    Учень, який навчається за допомогою ІКТ, формує необхідні в сучасному світі навички ХХІ століття:
    *       Вміти швидко та ефективно шукати інформацію, критично її оцінювати;
    *       Використовувати комп’ютерні технології як інструмент для досліджень, спілкування;
    *       Визначати проблеми та креативно їх розв’язувати, знаходити інформацію необхідну для реалізації своєї мети;
    *       Застосовувати свої знання в реальних життєвих ситуаціях;
    *       Активно діяти, не боятися помилок, реалізовувати проекти;
    *       Бути здатним навчатися самостійно та адаптуватися до умов навчання в інших культурах та суспільствах;
    Модуль 4 Рефлексія
Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме: 
  •      можливість відмічати те, що учні вже знають, що хочуть дізнатися, і нарешті те, що вони вже дізналися, і що ще потрібно дізнатися.
  •       ефективно використовувати ІКТ технологій для підтримки та оцінювання навчального процесу.
  •      спонукання учнів до самоспрямування у навчанні та співробітництві;
  •      як краще залучити учнів до процесу оцінювання.











Комментариев нет:

Отправить комментарий