Модуль1 Рефлексія
Цей модуль допоміг
мені обдумати власні цілі навчання, а саме:
- Навчитися використовувати ІКТ на уроках хімії для покращення результатів учнів;
- Використання різних інтернет ресурсів;
- Вміння створювати блог за структурою;
- Навчитися створювати навчальні проекти, які дозволять краще залучати учнів до навчального процесу.
- Рефлексія 2Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі,а саме :Залучення учнів до вирішення проблемних ситуацій та змістовних задань, будуючи зв’язки зі світом поза класною кімнатою;Формування вміння планувати власну діяльність,ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання та вміння;Розглядати предмет вивчення не окремо, а цілісно посилюючи мотивацію до навчання, зокрема використовуючи інформаційні технології;Формування почуття відповідальності за виконану роботу,сприяння розвитку творчого підходу до виконання завдань,що дає змогу досягти поставленої мети – оволодіти знаннями та творчо їх використовувати у своїй практичній діяльності.Учень, який навчається за допомогою ІКТ, формує необхідні в сучасному світі навички ХХІ століття:Вміти швидко та ефективно шукати інформацію, критично її оцінювати;Використовувати комп’ютерні технології як інструмент для досліджень, спілкування;Визначати проблеми та креативно їх розв’язувати, знаходити інформацію необхідну для реалізації своєї мети;Застосовувати свої знання в реальних життєвих ситуаціях;Активно діяти, не боятися помилок, реалізовувати проекти;Бути здатним навчатися самостійно та адаптуватися до умов навчання в інших культурах та суспільствах;Модуль 4 Рефлексія
Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:
- можливість відмічати те, що учні вже знають, що хочуть дізнатися, і нарешті те, що вони вже дізналися, і що ще потрібно дізнатися.
- ефективно використовувати ІКТ технологій для підтримки та оцінювання навчального процесу.
- спонукання учнів до самоспрямування у навчанні та співробітництві;
- як краще залучити учнів до процесу оцінювання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий