Дистанційне навчання


Дистанційні курси: Формувальне оцінювання - оцінювання для розвитку


Самостійна робота

"Розробка вправ на забезпечення зворотнього зв’язку"

Якісний зворотній зв’язок  – складова формувального оцінювання та запорука успішного уроку, оскільки дає можливість зрозуміти, наскільки вдалим він був та як працювати на наступному. Можна сміливо стверджувати, що створення ефективного зворотного зв’язку є основою навчання школярів, адже це інструмент, що дає уявлення про те, як йде процес навчання, інформує вчителя про досягнення та проблеми учнів, дозволяючи визначити рівень досягнення мети і вирішення навчальних завдань. Зворотній зв’язок повинен проходити в атмосфері взаємоповаги і доброзичливості, надавати час для того, щоб учні виправили помилки або змінили напрямок мислення.
1) Тести-жести.
Вчитель дає запитання, а учні відповідають. Якщо відповідь А великий палець вгору, якщо відповідь Б показують на брову, якщо відповідь В беруться за вухо, якщо відповідь Г - губа.
Природознавство 5 клас
Тестові завдання
1.      Який прилад використовують для вивчення небесних тіл?
А телескоп 
В рулетку
Б компас 
Г мікроскоп
2. У якому переліку більше тіл, ніж речовин?
А тополя, цукор, вода 
Б залізо, скляна ваза, срібло 
В магніт, кисень, скеля
Г кухонна сіль, вуглекислий газ, золота каблучка
  3. Виберіть суміш.
А вода 
Б залізо 
В молоко
Г цукор
4. Тіла неживої природи: 
5. Якщо частинки речовини у воді стають невидимими і проходять крізь фільтр, ця речовина: 
А нерозчинна у воді
Б випаровується
В розчинна у воді
Г не змінюється

2) Робота за сигнальними картками.
Дану вправу можна використовувати під час актуалізації опоних знань, на закріплення вивченого матеріалу. Вчитель задає запитання, а учні дають відповіді за сигнальними картками.
Наприклад: під час вивчення теми "Метали і неметали" 
           метали
           неметали

Ca,H,Mg,O,Ba,Br,K,Cr,Zn,Li,Al,S,Si...
3) Вправа «Ти мені, я тобі» Гра з м’ячем
  • Що таке хімія? (наука про речовини та їх перетворення)
  • Які розділи хімії вивчають в школі?(неорганічна, органічна).
  • Навколо нас постійно відбуваються зміни, які ми називаємо явищами. Які явища існують? (фізичні та хімічні)
  • Що таке фізичне явище? (явище, що супроводжується зміною форми або агрегатного стану речовини)
  • Що таке хімічне явище? (перетворення одних речовин в інші)
  • Всі речовини поділяють на…(прості та складні)
  • Прості речовини класифікують на … (метали й неметали)
  • Що називають елементом?
  • Як елементи розташовані в періодичній системі? (за збільшенням відносної атомної маси)
  • Яку структуру має періодична система? (побудована з періодів і груп)
  • Скільки періодів в системі? (7)
  • Скільки груп у системі? (8)
  • Які речовини називають оксидами?
  • Що таке Каталізатор?
  • Реакція розкладу?
  • Реакція сполучення?
4) Хімічна розминка (використовую файли з білими аркушами) 
Наприклад: під час вивчення основних класів неорганічних сполук, учні вчаться записувати формули сполук.
Кальцій оксид, Ферум (ІІІ)оксид, Карбонатна кислота, Кальцій гідроксид, Нітратна кислота, Нітритна кислота, Сульфатна кислота, Сульфідна кислота, Сульфітна кислота, Гідроген оксид.
5)Кубик Блума          Тема "Спирти"
Ігровий “Кубик Блума” для НУШ



Назви: перші 5 представників гомологічного ряду насичених одноатомних спиртів?
Поділись: знаннями про фізичні властивості метанолу та гліцеролу?
Пригадай: загальну формулу та характеристичну (функціональну) групу спиртів?
Поясни: які речовини відносяться до складу спиртів?
Запропонуй: галузі в яких застосовують етанол?
Чому: гліцерол відносять до багатоатомних спиртів?

6) Форми Google
Ставлення населення до питань екології.
7) Online Test Pad
Класифікація неорганічних сполук, їхній склад і номенклатура.





Дистанційна Академія
Академія інноваційного розвитку освіти
Дистанційні курси КОІППО ім. Василя Сухомлинського
https://umity.in.ua/event_2/

1 комментарий: